افتتاح بیست و یکمین نمایشگاه گل و گیاه در مشهد | شهردار مشهد: این نمایشگاه در سطح کشور یک برند محسوب می‌شود مراسم بزرگداشت روز فردوسی فردا در مشهد برگزار می‌شود(۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد خطاب به رئیس جمهور: با بودجه ۵۶ همتی نمی‌شود این شهر را مدیریت کرد در یک صدوچهاردهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس چه گذشت؟ (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) | فضاآرایی‌های شهری مشهد در دهه کرامت ۱۴۰۳ بسیار پررنگ خواهد بود سرویس‌دهی ویژه ناوگان اتوبوس‌رانی مشهد به‌مناسبت روز گرامیداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی گلایه شهروندان محله مهرآباد مشهد از مجهزنبودن زمین‌های ورزشی راه‌اندازی پنجره واحد خدمات سرمایه‌گذاری خراسان رضوی در مشهد ۶۰ هکتار از زمین‌های بلاتکلیف حاشیه شهر مشهد تعیین تکلیف شد هوای کلانشهر مشهد امروز در شرایط سالم قرار دارد (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعمال‌قانون ۱۹۶۱ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۷۰ نفر در تصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بزرگراه شهید کلانتری، هاشمیه و ملک‌آباد (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | خودمانی با یک راننده‌اتوبوس خانم برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی «هشت بهشت» در پارک ملت مشهد مقدس + فیلم ارتقاء حوزه مقاومت بسیج شهرداری مشهد مقدس به سازمان بسیج افشای خودکشی ۱۰ نظامی اسرائیلی در ساعات اولیه عملیات طوفان الاقصی تملک ۲۷۰ پلاک از سوی سازمان زمین و مسکن در سال ۱۴۰۲ | اختصاص ۳ هزار میلیارد ریال به حاشیه شهر مشهد
سرخط خبرها

فرماندار مشهد: بنای ستاد دهه آخر صفر بر اصلاح مستمر ایرادات و چالش‌هاست | سال آینده، فرآیند خدمت در دهه آخر صفر ۱۴۰۲ اصلاح خواهد شد

  • کد خبر: ۱۸۶۱۳۸
  • ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۷
فرماندار مشهد: بنای ستاد دهه آخر صفر بر اصلاح مستمر ایرادات و چالش‌هاست | سال آینده، فرآیند خدمت در دهه آخر صفر ۱۴۰۲ اصلاح خواهد شد
محسن داوری گفت: کارگروه‌های ارزیاب به‌دقت ایرادات فرآیند استقبال، اسکان و پذیرایی از زائران دهه آخر صفر امسال را تحت رصد قرار داده‌اند و این امیدواری به‌طور جدی وجود دارد تا همان‌طور که ایرادات پارسال تا حد زیادی اصلاح شده بود، ایرادات امسال هم برای دهه آخر صفر ۱۴۰۳ برطرف شود.

به گزارش شهرآرانیوز، محسن داوری فرماندار مشهد در آیین شکرانه خدمت و تقدیر از موکب‌داران مشهدی خدمت رسان در محرم و صفر ۱۴۰۲ که عصر امروز با حضور جمعی از مسئولان در تالار شهر برگزار شد، اظهار کرد: همه نواقصی که مدیران موکب‌ها مطرح کردند، واقعیت دارد و ما در محضر علی ابن موسی‌الرضا (ع) و در برابر شما زائران و مجاوران عذرخواهی می‌کنیم، اما مقایسه آمار موکب‌های سال ۱۳۹۸ با امسال نشان می‌دهد که شرایط تا چه حد تسهیل شده است. نباید فراموش کرد که تا دو سال قبل، حتی برای اخذ مجوز برپایی موکب مشکلات بسیار وجود داشت، اما امروز موکبی که برپا می‌شود، اشتراک آب، برق و گاز را در محل دریافت می‌کند. در اربعین سرتاسر خیابان امام رضا (ع) لوله‌کشی شد، پس از آن شبکه را جمع‌آوری کردیم و دوباره برای دهه آخر صفر این لوله‌کشی اجرا شد. این مصادیق نشان‌دهنده پیشرفتی است که تا به امروز حاصل شده و این مسیر ادامه خواهد داشت.

وی افزود: درست است که موضوع سرویس‌های بهداشتی در برخی اوقات دچار مشکل می‌شد، اما هرگز نباید موج عظیم زائران و شمار این جمعیت را فراموش کرد. حقیقت دارد که برخی زائران امسال برای دریافت بلیت بازگشت دچار مشکل بودند، اما در مقایسه با سال گذشته، می‌توان بهبود اوضاع و پیشرفت را لمس کرد. ضعف وجود دارد، اما اقدامات بسیاری هم انجام شد که از جمله آن‌ها می‌توان به الزام برای حضور نمایندگانی از همه استان‌های کشور در ترمینال مسافربری مشهد اشاره کرد که هرکدام مسئولیت بازگرداندن زائر همشهری و هم استانی خود را برعهده داشتند.

اصلاح ایرادات دهه آخر صفر ۱۴۰۲ برای سال آینده

فرماندار مشهد خاطرنشان کرد: بنا بر اعلام آمار رسمی، ۲۵ درصد زائران دهه آخر صفر امسال افزایش داشت. با این وجود، دشمن هم با تمام قوا متمرکز شده بود تا در روز شهادت علی ابن موسی‌الرضا (ع) در این شهر اتفاقاتی بیفتد. برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته بود که نمی‌توان آن‌ها را اعلام کرد، اما نهاد‌های امنیتی اجازه ندادند کوچک‌ترین آسیبی به کسی برسد. این‌ها همه توفیقاتی است که به‌موازات نواقص وجود داشته و باید به دیده انصاف به این مسائل هم توجه کرد.

وی ادامه داد: کارگروه‌های ارزیاب به‌دقت ایرادات فرآیند استقبال، اسکان و پذیرایی از زائران دهه آخر صفر امسال را تحت رصد قرار داده‌اند و این امیدواری به‌طور جدی وجود دارد تا همان‌طور که ایرادات پارسال تا حد زیادی اصلاح شده بود، ایرادات امسال هم برای دهه آخر صفر ۱۴۰۳ برطرف شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->